POLISH RAMBLERS- poznajmy razem Wielka Brytanie

Lubisz podróżować, zwiedziłeś jakieś ciekawe miejsca i chcesz się podzielić przeżyciami, Szukasz informacji lub chętnych na wspólne wyjazdy;
Dojrzały, dobrze powiedziane.
Ja i 2 pozostałe osoby które miały zamiar wybrać się ze mną na ten spacerek liczyliśmy na miłych, ciekawych, otwartych ludzi, nowe znajomości, mile spędzoną sobotę na łonie przyrody. Wcześniej nie bywaliśmy na waszych spotkaniach, więc tego się spodziewaliśmy. A tu problem! Psiak, który w ramach "zasad" się nie kwalifikuje. Zjeździł z nami tysiące mil i nikomu nigdzie, w żadnych kraju czy hotelu nie zawadzał, a tu spacer...i stanowcze nie :o Co do dzieci, takowych nie posiadamy, ale je lubimy i do głowy by mi nie przyszło żeby zabraniać zabierać je ze sobą.
A właśnie... A dla kogo, prócz GIWI, ten nasz nieszczęsny psiak byłby problemem?
PS. Zaznaczam (co było podane jako powód owego NIE) że psina jest nauczona nie skakać na ludzi :D
User avatar
hermenegilda8
Raczkujący
 
 
Posts: 76
Joined: 6 Jan 2009, 19:13
Reputation point: 6
Neutralny
Top
4

Rzadko sie odzywam na forum, pomysl rajdow, wypadow w teren pierwszorzedny.
Za to obostrzenia dosc niefortunne, zwlaszcza ze wynikaja z oczekiwan tylko 1 osoby.
Ani angielscy ramblers ani polskie grupy turystyczne (chyba ze jest okreslona docelowa grupa np. lysych, blond, zenska, meska itp.) nie narzucaja wieku, zakazu psow czy dzieci, pod warunkiem swiadomych obowiazkow opiekunow.

Poza tym swietny pomysl na zgranie polskiej spolecznosci, szkoda, by takie sztuczne wykluczenia zmniejszaly szanse na mile spotkanie, no chyba, ze to tylko dla rodziny i znajomych Krolika ;).

karjo
Rozeznany
 
 
Posts: 269
Joined: 27 Feb 2008, 11:23
Reputation point: 17
Neutralny
Top
0

Piszę się na miły spacer :)
Mam dwa wolne miejsca w samochodzie i nie mam psa :-p

[Wojtek]
Raczkujący
 
 
Posts: 53
Age: 29
Joined: 19 Jan 2014, 18:13
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

Ale co komu pies przeszkadza , pies bedzie szczesliwy ze moze sie wybiegac i nie sadze by zwracal duza uwage na ludzi ... Z takimi zasadami to ja jednak chyba podziekuje "przywodcy" nie potrzebuje ;)
Class. Get some.

Life is much more beautiful to me when looking through the camera lens.

malenkagdz
Zaangażowany
 
 
Posts: 1178
Age: 29
Joined: 8 Nov 2008, 15:32
Location: Perry Barr
Reputation point: 47
Pokojowy
Top
0

Ja tylko w sprawie wyjazdu GIWI jednak nie mogę pojechać z wami szkoda.Praca zaś nie pozwoli w piątek idę na nocną zmianę jest pilne zamówienie,co prawda koniec mam o 7 rano dojadę do domu 8 tak że nie wyspany nie dam rady.Tak że zwalniam miejsce i życzę dobrej zabawy.
User avatar
Darwas
Zadomowiony
 
 
Posts: 693
Joined: 26 Jan 2008, 11:01
Location: Dudley
Reputation point: 58
Poczciwy
Top
0

My jedziemy, mimo wszystko. z czworonogiem. Bedziemy na miejscu (Long Mynd) okolo 12 i mamy nadzieje spotkac Was tam. Niestety nie mamy dodatkowego miejsca w aucie (chyba ze naprawde szczupla osoba ktora bylaby gotowa na to zeby pies ja dotknal, ewentualnie polizal :wink: ). Nie ma co rezygnowac z dobrej zabawy ze wzgledu na jedna osobe i jej chore zasady. Poradzimy sobie bez przywodcy. Nawigacje czy mape ma wiekszosc kierowcow.
My po raz pierwszy na spotkaniu, Wy, wydaje mi sie, ze sie w wiekszosci znacie. Wiec jakbyscie spotkali psiaka z mojego profilowego, to nie wahajcie sie ani chwili do nas zagadac. My lubimy ludzi i naprawde cieszymy sie na poznanie Was. A owy psiak jest lagodny i radosny i zapewniam ze swoimi wariacjami wywola usmiech na kazdej twarzy!
Poza tym chcialam zaznaczyc ze moim celem nie bylo wywolywanie zamieszania na forum. Tylko po prostu mysle ze nie mozna ulegac jakims bezpodstawnym, wyimaginowanym, samozwanczym zasadom czy przywodcom. Nam nie trzeba nazwy grupy, regulaminu, oplat, butów na zmiane czy listy obecnosci :D Liczymy na dobra zabawe, mam nadzieje ze sie znajdziemy na miejscu.
Pozdrawiam i do zobaczenia!
User avatar
hermenegilda8
Raczkujący
 
 
Posts: 76
Joined: 6 Jan 2009, 19:13
Reputation point: 6
Neutralny
Top
2

FemalePostNapisane by GIWI » 26 Feb 2015, 12:48 Re: POLISH RAMBLERS- poznajmy razem Wielka Brytanie

Wobec tego ja nie jade na rajd ze wzgledu na psa. Tym samym 5 osob z mojego auta nie bedzie na rajdzie.Hermanegilda nie sadze, ze spotkasz tam kogos z tej grupy ,bo ja skutecznie zniszczylas swoja zacietoscia, a ja i tak bede podrozowac w malym gronie.Gratuluje hermenegildzie konstruktywnego wkladu w budowanie jednosci polskiej spolecznosci.Wscieklosc i partykularne interesy hermenegildy sa zadziwiajace.Zorganizuj swoj rajd jesli ten Ci nie odpowiada. Nikt Ci nie zabrania.
Na forum sa watki gdzie spotykaja sie wlasciciele psow i chodza na spacery /np.Sutton Park/. I to jest miejsce dla Ciebie z psem hermenegilda.Nikt nie zabrania Ci zorganizowac swoich rajdow dla wlascicieli psow.
I tak koncza sie proby zorganizowania czegokolwiek wsrod Polakokow.Ja definitywnie skonczylam z tym forum. Chodzilam z angielskimi ramblers na rajdy i nigdy zadnego psa nie widzialam i nadal bede chodzic z Anglikami ,bo z Polakami szkoda czasu nawet probowac.

GIWI
Rozeznany
 
 
Posts: 179
Joined: 27 Aug 2011, 18:01
Reputation point: 16
Neutralny
Top
0

Oj GIWI, coz za obluda, coz za dobor slow : "zniszczylas, zacietosc, wscieklosc"... ilez w nich zlosci, gniewu! i niestety nie zostaly odpowiednio dobrane do mojej osoby. Mnie te Twoje fochy po prostu bawia, brak tu mojej 'wscieklosci'. i czyzbys Ty przypadkiem czegos tu nie niszczyla? Nie byloby tak gdyby kazdy tanczyl jak zagrasz... ale wiesz co? nie tylko samych uleglych ludzi sie w zyciu spotyka. I prosze mi nie mowic gdzie moje miejsce. To bezczelne.
A slyszalas ze psy wyczuwaja czy czlowiek jest dobry czy zly? Niezbyt przyjaznie reaguja w kontakcie z tymi drugimi, wiec teraz juz rozumiem dlaczego tak Ci zalezalo zeby PSA nie bylo :P Pozdrawiam.
A jak chcesz rozwinac temat to wiesz gdzie mnie szukac w sobote o 12. Tu skonczylam.
User avatar
hermenegilda8
Raczkujący
 
 
Posts: 76
Joined: 6 Jan 2009, 19:13
Reputation point: 6
Neutralny
Top
0

hermenegilda8 wrote:My jedziemy, mimo wszystko. z czworonogiem. Bedziemy na miejscu (Long Mynd) okolo 12 i mamy nadzieje spotkac Was tam. Niestety nie mamy dodatkowego miejsca w aucie (chyba ze naprawde szczupla osoba ktora bylaby gotowa na to zeby pies ja dotknal, ewentualnie polizal :wink: ). Nie ma co rezygnowac z dobrej zabawy ze wzgledu na jedna osobe i jej chore zasady. Poradzimy sobie bez przywodcy. Nawigacje czy mape ma wiekszosc kierowcow.
My po raz pierwszy na spotkaniu, Wy, wydaje mi sie, ze sie w wiekszosci znacie. Wiec jakbyscie spotkali psiaka z mojego profilowego, to nie wahajcie sie ani chwili do nas zagadac. My lubimy ludzi i naprawde cieszymy sie na poznanie Was. A owy psiak jest lagodny i radosny i zapewniam ze swoimi wariacjami wywola usmiech na kazdej twarzy!
Poza tym chcialam zaznaczyc ze moim celem nie bylo wywolywanie zamieszania na forum. Tylko po prostu mysle ze nie mozna ulegac jakims bezpodstawnym, wyimaginowanym, samozwanczym zasadom czy przywodcom. Nam nie trzeba nazwy grupy, regulaminu, oplat, butów na zmiane czy listy obecnosci :D Liczymy na dobra zabawe, mam nadzieje ze sie znajdziemy na miejscu.
Pozdrawiam i do zobaczenia!

ooo! i super! :grin: my nadal się wybieramy! postaramy się być na tym Long Mynd o 12:00 ;) a sprawy zakazów, nakazów tudzież innych regulaminów nie będę nawet komentować bo szkoda mi na to czasu :roll:
propozycja podwózki oczywiście aktualna :) także jeśli jest ktoś chętny z okolic Tiptonu bądź też ma ochotę podjechać na przystanek autobusowy (linia 74) lub pociąg na Dudley Port to też możemy go ze sobą zabrać :)
Gaba i czasami Rafii ;)

"Hate something? Change something... Make something better."
User avatar
Gaba76
Stały Bywalec
 
 
Posts: 339
Age: 44
Joined: 1 Sep 2011, 21:33
Location: Tipton
Reputation point: 49
Pokojowy
Top
0

GIWI wrote:Wobec tego ja nie jade na rajd ze wzgledu na psa. Tym samym 5 osob z mojego auta nie bedzie na rajdzie.Hermanegilda nie sadze, ze spotkasz tam kogos z tej grupy ,bo ja skutecznie zniszczylas swoja zacietoscia, a ja i tak bede podrozowac w malym gronie.Gratuluje hermenegildzie konstruktywnego wkladu w budowanie jednosci polskiej spolecznosci.Wscieklosc i partykularne interesy hermenegildy sa zadziwiajace.Zorganizuj swoj rajd jesli ten Ci nie odpowiada. Nikt Ci nie zabrania.
Na forum sa watki gdzie spotykaja sie wlasciciele psow i chodza na spacery /np.Sutton Park/. I to jest miejsce dla Ciebie z psem hermenegilda.Nikt nie zabrania Ci zorganizowac swoich rajdow dla wlascicieli psow.
I tak koncza sie proby zorganizowania czegokolwiek wsrod Polakokow.Ja definitywnie skonczylam z tym forum. Chodzilam z angielskimi ramblers na rajdy i nigdy zadnego psa nie widzialam i nadal bede chodzic z Anglikami ,bo z Polakami szkoda czasu nawet probowac.




Jak narazie to tylko Ty zniszczylas bo chcialas zabronic wziac psa :roll: i nie mow ze jej miejsce jest tylko na takich spacerach z psami
Class. Get some.

Life is much more beautiful to me when looking through the camera lens.

malenkagdz
Zaangażowany
 
 
Posts: 1178
Age: 29
Joined: 8 Nov 2008, 15:32
Location: Perry Barr
Reputation point: 47
Pokojowy
Top
0

Zycze wszystkim udanego wyjazdu. Mam nadzieje, ze bedziecie mieli super pogode. :)

I'm out. Z checia pisze sie na kolejne wypady. Lubie ludzi, zwierzeta i przyrode. Choc osobiscie nie lubie, jak mnie pies lize. ;) Chyba ta caly dysksusja sprawila, ze odechcialo mi sie wyjazdu.
Bela
User avatar
Beata
Stały Bywalec
 
 
Posts: 436
Age: 39
Joined: 30 Apr 2007, 09:55
Location: Erdington
Reputation point: 8
Neutralny
Top
0

Gaba76 świetnie że bedziecie :) oby nas jeszcze więcej.
dzięki malenkagdz :)
Beata, ja też nie lubie, ale moja psina juz to wie więc nie mam z tym problemu, ona się przytula zamiast lizać, to znaczy wbija nos między żebra ;) i mam nadzieje że poznamy się przy kolejnej okazji. Pozdrawiam.
User avatar
hermenegilda8
Raczkujący
 
 
Posts: 76
Joined: 6 Jan 2009, 19:13
Reputation point: 6
Neutralny
Top
0

Ja jutro będe wiedział czy pracuję w sobotę czy nie, dla mnie mogą być i dzieci i pies:P

mariuszm
Początkujący
 
 
Posts: 31
Joined: 25 Jan 2015, 15:01
Reputation point: 2
Neutralny
Top
0

hej ja zabiore sie z Gaba76. Kto jeszcze potwierdza swoja obecnosc w sobote o godz. 12 na Long Mynd? Kazdy mile widziany.

xander
Początkujący
 
 
Posts: 13
Joined: 15 Nov 2009, 16:20
Reputation point: 2
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by rad » 27 Feb 2015, 11:10 Re: POLISH RAMBLERS- poznajmy razem Wielka Brytanie

GIWI, trochę nieładnie z Twojej strony. Ostatnio mnie zapewniałaś, iż jedziesz ale bez psa. I co? Gdybym nie zerknął na forum, to jutro byśmy kwitli w oczekiwaniu na Ciebie...

Będzie ktoś się zbierał z Walsall, lub okolic? Dwie osoby chętne. Psy, czy chomiki nie przeszkadzają ;)

rad
Stały Bywalec
 
 
Posts: 325
Joined: 28 Jan 2008, 21:07
Reputation point: 25
Pokojowy
Top
0

PreviousNext

  • Similar topics
    Replies
    Last post
Return to TURYSTYKA

Who is online

Users browsing this forum: No registered users