Grupa 30

Poznajmy się, umówmy się na spotkanie;

PostNapisane by Guest » 9 Oct 2012, 23:30 Re: Grupa 30

parking ona79, moja droga masz pod wiaduktem naprzeciw wejscia do mailboxa...

Guest
 
 
Top
0

FemalePostNapisane by ona79 » 9 Oct 2012, 23:38 Re: Grupa 30

Draco,mówisz.Ja się nie wybieram,ale inni napewno będą Ci wdzięczni,mój drogi za uświadomienie.Wiesz ja to wieśniara z West Bromu jestem. :)

ona79
Raczkujący
 
 
Posts: 93
Joined: 22 Dec 2011, 21:41
Reputation point: 1
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by Dj T » 10 Oct 2012, 06:19 Re: Grupa 30

Moi drodzy Ona79 I Draco - prosze sie nie drapac:) Wszystko jest do dogadania - jestesmy Flexi:)Panowie obowiazkowo buty wyjsciowe bo chyba jak wszyscy wiecie w sportowych nie wpuszczaja :(a Panie napewno jak zwykle w papilotkach ??tak to sie mowi?hehe:)zarcik ale jestem pewnie ze Panie beda slicznie wygladaly :)Fajnie ze chlopaki sie zoferowaly z transportem:)pozdrawiam wszystkim zycze milego dnia:)
Healing process complete . Keep Moving
User avatar
Dj T
Rozeznany
 
 
Posts: 204
Age: 39
Joined: 14 Aug 2011, 18:30
Location: Edgbaston
Reputation point: 77
Poczciwy
Top
0

FemalePostNapisane by ona79 » 10 Oct 2012, 12:58 Re: Grupa 30

Dj T, my się z Draco,,nie drapiemy,chociaż pewnie kolega by nawet chciał ;) ,to poprostu przyjacielska wymiana zdań :) .Dogadujcie się i życzę miłego spędzenia czasu.Apropo papiloty to raczej w domu,na wyjście się je zdejmuje :)

ona79
Raczkujący
 
 
Posts: 93
Joined: 22 Dec 2011, 21:41
Reputation point: 1
Neutralny
Top
0

PostNapisane by Guest » 10 Oct 2012, 14:35 Re: Grupa 30

Ja bym chciał? Eee nie tylko po to tu wchodzę :p

Guest
 
 
Top
0

MalePostNapisane by Dj T » 10 Oct 2012, 18:59 Re: Grupa 30

ona79 wrote:Dj T, my się z Draco,,nie drapiemy,chociaż pewnie kolega by nawet chciał ;) ,to poprostu przyjacielska wymiana zdań :)

+
Draco wrote:Ja bym chciał?


nonono :) Kto sie czubi ten sie lubi:)

ONA79 moze byc ciekawie wiec dolacz do nas:)Zalezy wszystko od ludzi czy potrafia sie okreslic i zgrac:)Serdecznie zapraszamy:)

ona79 wrote:Apropo papiloty to raczej w domu,na wyjście się je zdejmuje :)


Dzieki :D widzisz czlowiek uczy sie cale zycie i glupi umiera :P :D heheh
Healing process complete . Keep Moving
User avatar
Dj T
Rozeznany
 
 
Posts: 204
Age: 39
Joined: 14 Aug 2011, 18:30
Location: Edgbaston
Reputation point: 77
Poczciwy
Top
0

FemalePostNapisane by Beata » 11 Oct 2012, 18:23 Re: Grupa 30

Byc moze ja tez przylacze sie do wyjscia. Zalezy to jednak od tego czy zglosza sie jakies inne dziewczyny. :)
Bela
User avatar
Beata
Stały Bywalec
 
 
Posts: 436
Age: 39
Joined: 30 Apr 2007, 09:55
Location: Erdington
Reputation point: 8
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by Dariusz83 » 11 Oct 2012, 18:50 Re: Grupa 30

Pary też zapraszamy. To jak już pisaliśmy wcześniej to nie randki w ciemno a dobra zabawa.

Dodano: -- 11 paź 2012, 19:01 --

Ok drogie Panie jedna kobieta już będzie. A niech wam tam będzie przebiorę się w sukienkę ,zrobię makijaż, założę perułkę, ogole nogi, wypcham sobie co nie co a co nie co będę musiał gdzieś ukryć. Ale jak was to odwarzy to to zrobię.

Dariusz83
Rozeznany
 
 
Posts: 264
Joined: 16 Mar 2012, 19:56
Reputation point: 26
Pokojowy
Top
0

MalePostNapisane by Dj T » 11 Oct 2012, 20:14 Re: Grupa 30

Dariusz83 wrote:Pary też zapraszamy. To jak już pisaliśmy wcześniej to nie randki w ciemno a dobra zabawa.


dokladnie moi drodzy dobra zabawa i chec poznania sie wiec zapraszamy serdecznie :grin:

Darku heheheh dobry pomysl z ta przebiorka za kobiety:)wlasnie rozmawialem z moja flatmatka i powiedziala spoko pozycze ci sukienke hehehe tylko ciezko mi sie bedzie wbic w numer 6 :D :P hahah na moje 183 cm wzrostu bede wygladal odjazdowo:)) :shock: :lol: Jak ty sie przebierzesz to ja takze:)zawsze chcialem miec czarne dlugie wlosy hehehehe:) :mrgreen:

A tak powaznie drogie Panie i Panowie jestesmy mlodzi i otwarci na swiat sa mozliwosci i jest czas wiec ????:)
Pozdrawiam serdecznie
P.s Wlasnie mysle ze tak bym wygladal/ala:)hahahah

Image
Healing process complete . Keep Moving
User avatar
Dj T
Rozeznany
 
 
Posts: 204
Age: 39
Joined: 14 Aug 2011, 18:30
Location: Edgbaston
Reputation point: 77
Poczciwy
Top
0

MalePostNapisane by Dariusz83 » 11 Oct 2012, 20:33 Re: Grupa 30

A ja myślałem że będziesz moim bodygardem. A ty taki nie dobry chłopczyk i się chcesz razem ze mną przebrać. Oj nununu. Nie ładnie.

Dariusz83
Rozeznany
 
 
Posts: 264
Joined: 16 Mar 2012, 19:56
Reputation point: 26
Pokojowy
Top
0

FemalePostNapisane by kasia032 » 11 Oct 2012, 21:23 Re: Grupa 30

oj nieee jak takie atrakcje się zapowiadają to choćbym padała na buźke będę musiała to zobaczyć. Piotr i Dariusz w fatałaszkach nie można tego przegapić a jak jeszcze papiloty bedziecie mieli to nie przegapię tego

kasia032
Początkujący
 
 
Posts: 12
Joined: 16 Jul 2012, 11:31
Location: Birmingham- Erdington
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by Dariusz83 » 11 Oct 2012, 21:34 Re: Grupa 30

A jak. jak się bawić to się bawić. Mam dylemat jak sobie włosy zafarbować blond czy brunet. No proszę papiloty muszę zostawić w domu bo inaczej nikt wędki nie zarzuci aby można było złapać się na haczyk.

Dariusz83
Rozeznany
 
 
Posts: 264
Joined: 16 Mar 2012, 19:56
Reputation point: 26
Pokojowy
Top
0

MalePostNapisane by Dj T » 11 Oct 2012, 21:34 Re: Grupa 30

hehehe serdecznie zapraszamy Kasiu i koniecznie wezcie aparat:))jak sie bawic to sie bawic:))przynajmniej jak bede juz stary to bede mial co wspominac :lol: i przynajmniej wnukow nie bede zanudzal:)hehehe:)Kasia032 bedziemy na Was czekac:))

Darku bedziesz blondyna czy ruda?:) :mrgreen:
Healing process complete . Keep Moving
User avatar
Dj T
Rozeznany
 
 
Posts: 204
Age: 39
Joined: 14 Aug 2011, 18:30
Location: Edgbaston
Reputation point: 77
Poczciwy
Top
0

MalePostNapisane by Dariusz83 » 11 Oct 2012, 21:47 Re: Grupa 30

A jakie preferujesz ? A włoski na nóżkach muszę golić czy lubisz pełen busz i jungle amazońską ? Ty tygrysku jeden. Ale mam jeden problemik tygrysku bo ja tak dużo mam hormonów męskich i na twarzy tak pełno włosów mi wyrosło. No ale to chyba Ci nie przeszkadza.Przystojniaczku.

Dariusz83
Rozeznany
 
 
Posts: 264
Joined: 16 Mar 2012, 19:56
Reputation point: 26
Pokojowy
Top
0

MalePostNapisane by Dj T » 11 Oct 2012, 21:52 Re: Grupa 30

hahahahahahahahah:))) :mrgreen: :mrgreen: zrob sie na blondzie:))dzungla jest ok heheh:))a o do twarzy to bedziesz miala urode NRD -owskiej plywaczki :D :mrgreen:
Panowie i Panie serdecznie zapraszamy:) :grin:
Healing process complete . Keep Moving
User avatar
Dj T
Rozeznany
 
 
Posts: 204
Age: 39
Joined: 14 Aug 2011, 18:30
Location: Edgbaston
Reputation point: 77
Poczciwy
Top
0

PreviousNext

  • Similar topics
    Replies
    Last post
Return to TOWARZYSKIE

Who is online

Users browsing this forum: No registered users