Skad referencje?

Dyskusje na temat pracy w Birmingham ...

FemalePostNapisane by Thesignerka » 17 Oct 2011, 20:59 Skad referencje?

Przyjechalam, mam dobre kwalifikacje, jezyk komunikatywny, szkolilam go od przyjazdu i co? Chodze po agencjach, i na dzien dobry odprawiaja mnie z kwitkiem bo nie mam referencji z UK :/

Nie po to umiem tyle rzeczy na wysokim poziomie, zeby na bananach robic - po to zeby dostac referencje ze szybko pakowalam :D skoro jestem grafikiem :D
Jak to omijac? gdzie mozna zahaczyc sie na nie-ostateczne-gowno zeby te referencje jakos zdobyc?


pozdrawiam
'czas zmarnowany nie istnieje we wspomnieniach'
User avatar
Thesignerka
Rozeznany
 
 
Posts: 232
Joined: 19 Feb 2011, 12:39
Reputation point: 67
Poczciwy
Top
0

PostNapisane by EWELINASTG2 » 17 Oct 2011, 23:19 Re: Skad referencje?

a czego ty sie spodziewalas,nauczyciele i profesorzy stoja na lajnach a ty zaraz bys chciala prezesem zostac???? :D

EWELINASTG2
 
 
Top
-2

FemalePostNapisane by Thesignerka » 17 Oct 2011, 23:33 Re: Skad referencje?

nie no prezesem nie, myslalam tak czy siak od jakies robocie przy pakowaniu bizuterii czy zegarkow, no ale wybacz, na banany i miecho nie pojde- wolalabym chyba juz wrocic do pl na te marne 2k :D

jestem na nie zanizaniu wlansych kwalifikacji, stad pytanie, jak ktos chce z dyplomami latac na lajnach to jego problem.
Nie wiem co ma prowadzenie interview do tego co napisalam, chodzi mi o punkt jak przebrnac na starcie w agencji ktora wymaga 2 referencji do rejestracji, interview jest zdaje sie pozniej.

Mialam nawet to szczescie ze zakwalifikowalam sie do dalszego etapu rekrutacji bezposrednio w firmie graficznej, ale niestety odpadlam bo trafil sie ktos na poziomie master :D Pytam bo cienko sie robi, chce sie gdzies zahaczyc- no ale nie w ostatecznym syfie wiadomo. Wiec artkor jesli masz cos sensownego do dodania to kontynuuj. Nie bede sobie zanizac zebys sie lepiej poczul. To tyle.
'czas zmarnowany nie istnieje we wspomnieniach'
User avatar
Thesignerka