szukam pracy

Dyskusje na temat pracy w Birmingham ...

MalePostNapisane by cici86 » 28 Feb 2016, 19:42 Re: szukam pracy

witam
Jestem 23 letnią dziewczyną energiczną i dokładną szukającą pracy w Birmingham. szukam ofert na full time najlepiej w jakiejś fabryce choć nie jest to warunek konieczny(w PL pracowałam w fabryce produkującej części do Opla/vauxhall). moim największym problemem jest bariera językowa.
Będę wdzięczna za jakąkolwiek pomoc i podpowiedź
z góry dziękuje i pozdrawiam

cici86
Początkujący
 
 
Posts: 20
Joined: 20 Jan 2015, 19:08
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

FemalePostNapisane by kalousek » 1 Mar 2016, 12:39 Re: szukam pracy

Znacie może jakieś dobre agencje pracy w okolicy West Bromiwch? Poziom angielskiego komunikatywny - przynajmniej mam taką nadzieje.
Nie mam tu żadnych znajomych a mój przyjazd był spontaniczny więc mam nadzieje, że ktoś pomoże mi "ogarnąć" temat. Bo jeszcze nie zdążyłam przeczytać całego forum. :)

kalousek
Przyczajony
 
 
Posts: 2
Joined: 27 Feb 2016, 20:27
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by spider75 » 1 Mar 2016, 19:35 Re: szukam pracy

cici86 wrote:witam
Jestem 23 letnią dziewczyną energiczną i dokładną szukającą pracy w Birmingham. szukam ofert na full time najlepiej w jakiejś fabryce choć nie jest to warunek konieczny(w PL pracowałam w fabryce produkującej części do Opla/vauxhall). moim największym problemem jest bariera językowa.
Będę wdzięczna za jakąkolwiek pomoc i podpowiedź
z góry dziękuje i pozdrawiam
Czesc

Mialem to samo nie przejmuj sie to minie ta bariera.
User avatar
spider75
Przyczajony
 
 
Posts: 4
Joined: 1 Mar 2016, 18:38
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

FemalePostNapisane by Paga » 11 Mar 2016, 13:56 Re: szukam pracy

Podlaczam sie do tematu z znalezieniem pracy. Najlepiej Walsall i okolice i zdecydowanie NA JUZ.
... leżę w łóżku i rozmawiam z sufitem ... DLACZEGO ???? Wydaje mi się , że rozumie więcej niż podłoga .
User avatar
Paga
Raczkujący
 
 
Posts: 94
Joined: 31 May 2012, 21:36
Location: Walsall .
Reputation point: 12
Neutralny
Top
0

FemalePostNapisane by agata1989 » 15 Mar 2016, 14:47 Re: szukam pracy

Cześć, mam na imię Agata i szukam pracy od zaraz najlepiej na produkcji, pakowaniu itd ze słabą znajomością języka angielskiego w sumie żadnej pracy sie nie boję wieć cokolwiek by sie przydało. Może ktoś coś słyszał albo wie w której agencji jest najwiecej ofert. pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc. :) :)

agata1989
Przyczajony
 
 
Posts: 4
Joined: 15 Mar 2016, 14:39
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by Sowabezoka666 » 16 Mar 2016, 14:42 Re: szukam pracy

Na pakowaniu ze słabą znajomością języka to idź do alliance i niech cie wyślą do claires dhl na erdington. Jeśli nie masz problemu pracowac w takiej atmosferze i glownie z polakami to tam bedzie niemal jak w raju.

Sowabezoka666
Początkujący
 
 
Posts: 15
Joined: 10 Aug 2014, 13:19
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by stanley12 » 16 Mar 2016, 16:39 Re: szukam pracy

Witam szukam pracy na produkcji pakowaniu albo na warsztacie samchodowym znam podstawy mechaniki mieszkam w Wolverhampton slaby jezyk angielski. pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

stanley12
Przyczajony
 
 
Posts: 1
Joined: 15 Jan 2016, 14:11
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

FemalePostNapisane by agata1989 » 16 Mar 2016, 20:53 Re: szukam pracy

Oki dziękuję za informacje:)

agata1989
Przyczajony
 
 
Posts: 4
Joined: 15 Mar 2016, 14:39
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by marek55 » 17 Mar 2016, 11:35 Re: szukam pracy

Sowabezoka666, Witam czytalem twoj post na birmingham polonia tez szukam pracy i ineterowala by mnie ta praca o ktorej piszesz moglbys napisac adres tej agencji jesli znasz bylbym wdzieczny pozdrawiam Marek

marek55
Raczkujący
 
 
Posts: 81
Joined: 23 May 2010, 21:04
Location: west bromwich
Reputation point: 6
Neutralny
Top
0

FemalePostNapisane by Sylwia92 » 21 Mar 2016, 18:14 Re: szukam pracy

Adres do agencji alliance personel: 62 Caroline St, Birmingham B3 1UF

Dodano: -- 21 mar 2016, 18:21 --

Ja pracuję w hotelu i wiem że potrzebują kilka osób do pracy. Jeśli jest ktoś zainteresowany to mogę zapytać - osobom leniwym i nieodpowiedzialnym dziękuję. ( i oczywiście niczego nie obiecuję, zapytać mogę ) :-)

Sylwia92
Początkujący
 
 
Posts: 18
Age: 28
Joined: 16 Feb 2014, 10:15
Location: Birmingham
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

FemalePostNapisane by agata1989 » 22 Mar 2016, 21:01 Re: szukam pracy

Sylwia92, hej jak cos bedziesz wiedziala o pracy w hotelu to ja chetnie bym sie pisala :)

agata1989
Przyczajony
 
 
Posts: 4
Joined: 15 Mar 2016, 14:39
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by marek55 » 23 Mar 2016, 08:56 Re: szukam pracy

agata1989, jesli interesuje cie praca w hotelu to sie odezwij podam ci namiary pozdrawiam

Dodano: -- 23 mar 2016, o 10:28 --

agata i jasio wyslalem na pryv wiadomosci ale one chyba minie wychodza jesli otrzymacie dajcie znac

Dodano: -- 23 mar 2016, o 10:48 --

napisz na pyv nr telefonu to wysle kontakt moje wiadomosci nie wychodza nie wiem czemu

marek55
Raczkujący
 
 
Posts: 81
Joined: 23 May 2010, 21:04
Location: west bromwich
Reputation point: 6
Neutralny
Top
0

FemalePostNapisane by Ewela80 » 23 Mar 2016, 09:52 Re: szukam pracy

Przyłączę się do tematu, również szukam pracy i praca w hotelu również by mnie satysfakcjonowała. :)

Ewela80
Przyczajony
 
 
Posts: 1
Joined: 3 Mar 2016, 11:55
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by robert1125 » 23 Mar 2016, 10:12 Re: szukam pracy

czesc moze ktos cos wie na temat pracy bilston Wolverhampton Birmingham okolice ostatnio pracowalem 4 lata na magazynie ale z powodu przeprowadzki musiałem sie zwolnic i tak sobie szukam ale bez skutecznie jak na razie wsumie podejme kazda prace i w kazdych godzinach

robert1125
Przyczajony
 
 
Posts: 2
Joined: 11 Nov 2015, 16:36
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

FemalePostNapisane by Sylwia92 » 23 Mar 2016, 14:17 Re: szukam pracy

agata1989, pisałam do Ciebie na priv ale wiadomość chyba nie została dostarczona. :-p

Sylwia92
Początkujący
 
 
Posts: 18
Age: 28
Joined: 16 Feb 2014, 10:15
Location: Birmingham
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

PreviousNext

  • Similar topics
    Replies
    Last post
Return to PRACA

Who is online

Users browsing this forum: No registered users