Tyre fort
Dyskusje na temat pracy w Birmingham ...
Dziekuje za szybka odpowiedz.(tak po cichu liczylem ze to wlasnie Ty odpowiesz).
Health & safety-Pracowalem w wielu magazynach, moje pytanie dotyczy zasad: egzaminowe czy wolna amerykanka(hand brake przed self loading-przyklad), ograniczenie predkosci,lewe przerwy na papierosa. Wiem ze to moze glupio brzmi,ale dla mnie to sa wazne sprawy(fajury
)
Jeszcze raz wielkie dzieki za odpowiedz.
-
-
dr
- Początkujący
-
-
- Posts: 23
- Joined: 18 May 2010, 15:48
- Reputation point: 9
-
Dziekuje za odpowiedzi, jesli do srody( induction) nie znajde czegos lepszego, to bede tam zaczynal.
To tyle z mojej strony, i jeszcze raz dziekuje.
-
-
dr
- Początkujący
-
-
- Posts: 23
- Joined: 18 May 2010, 15:48
- Reputation point: 9
-
hej
i ja sie podepne do pytania , czy w DHL (LRJ) mozna dostac prace normalnie przez firme czy trzeba przez agencje ? jesli przez agencje to jaka najlepiej ? dziekuje za odpowiedz
-
-
soa
- Przyczajony
-
-
- Posts: 9
- Joined: 8 Dec 2010, 20:16
- Reputation point: 0
-
Zacznijmy of tego, że JLR, nie LRJ
Najpierw przez agencję, a później można dostac kontrakt. 90% załogi szło tą drogą.
Obecnie agencje u nas sa dwie - 24.7 oraz The Best Connection.
Nie wiem jaki jest między nimi jakiś podział czy np. driverzy to 24.7, a pikerzy to TBC, czy też nie ma takiego podziału.
Bezpośrednio do DHLa można aplikować na ich stronie. Ale nie wszystkie oferty pracy są "otwarte" I często ogłoszenie jest tylko wewnętrzne - właśnie dla pracowników agencji.
Pozdrawiam
-
-
AdamBoltryk
- Wtajemniczony
-
-
- Posts: 2527
- Joined: 6 Dec 2008, 12:19
- Reputation point: 183
-
Return to PRACA