Plastic omnium

Dyskusje na temat pracy w Birmingham ...

MalePostNapisane by konrad_uk24 » 29 Mar 2012, 17:38 Plastic omnium

Witam
Pracuje ktos w firmie podanej w tytule i czy moze powiedziec cos jak wyglada praca w podanej firmie?

pozdrawiam

konrad_uk24
Początkujący
 
 
Posts: 49
Joined: 24 Jun 2008, 23:02
Location: Walsall
Reputation point: 1
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by Hunteros30 » 30 Mar 2012, 20:44 Re: Plastic omnium

Plastic omnium to francuzka firma.produkuje glownie dla przemyslu motoryzacyjnego.pracuje tam od jakiegos czasu.czysto.porzadek i dobre warunki pracy.polecam
User avatar
Hunteros30
Stały Bywalec
 
 
Posts: 451
Joined: 10 Nov 2011, 00:38
Location: walsall
Reputation point: 42
Pokojowy
Top
0

MalePostNapisane by konrad_uk24 » 30 Mar 2012, 21:04 Re: Plastic omnium

dzisiaj bylem pierwszy dzien i jak na razie nie jest najgorzej. Jedyny minus to koszty dojazdu :/

konrad_uk24
Początkujący
 
 
Posts: 49
Joined: 24 Jun 2008, 23:02
Location: Walsall
Reputation point: 1
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by Hunteros30 » 30 Mar 2012, 21:11 Re: Plastic omnium

a w którym plastic omnium jeśli można wiedzieć? i jaki charakter?
User avatar
Hunteros30
Stały Bywalec
 
 
Posts: 451
Joined: 10 Nov 2011, 00:38
Location: walsall
Reputation point: 42
Pokojowy
Top
0

FemalePostNapisane by Ewelajna1111 » 30 Mar 2012, 21:17 Re: Plastic omnium

Hunteros30 wrote:Plastic omnium to francuzka firma.produkuje glownie dla przemyslu motoryzacyjnego.pracuje tam od jakiegos czasu.czysto.porzadek i dobre warunki pracy.polecam

a mozna jakies namiary??? to przez agencje czy bezposrednio?? prosze o wiecej informacji bede wdzieczna...

Ewelajna1111
Raczkujący
 
 
Posts: 97
Joined: 29 Nov 2011, 15:40
Location: Bearwood/Bham
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by Hunteros30 » 30 Mar 2012, 21:23 Re: Plastic omnium

z tego co wiem to różne agencje swojego czasu rekrutowały ale proponuję bezpośrednio wysłać cv do którejś z 3 firm w okolicach birmingham. maintenence i operatorzy pewnie mile widziani. ja pracuję w zawodzie ślusarza. Mają tam wtryskarki czyli pewnie aplikowanie na settera czyli ustawiacza wtryskarek też cos da.
User avatar
Hunteros30
Stały Bywalec
 
 
Posts: 451
Joined: 10 Nov 2011, 00:38
Location: walsall
Reputation point: 42
Pokojowy
Top
0

MalePostNapisane by konrad_uk24 » 31 Mar 2012, 00:00 Re: Plastic omnium

nie wiem jak sie ta sekcja nazywa ale jest to zaraz na lewo wychodzac z kantyny. caly dzien w rekach szlifierka oscylacyjna. Obrobka gotowych form tylnich klap bagaznikowych do Land Rovera

konrad_uk24
Początkujący
 
 
Posts: 49
Joined: 24 Jun 2008, 23:02
Location: Walsall
Reputation point: 1
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by radecki » 13 Sep 2012, 09:00 Re: Plastic omnium

do range rowera a dokładnie evouge ;), i potwierdzam, praca tam jest w doskonałych warunkach ...
User avatar
radecki
Przyczajony
 
 
Posts: 7
Joined: 9 Sep 2012, 21:49
Location: Birmingham
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by AdamBoltryk » 13 Sep 2012, 22:24 Re: Plastic omnium

Tia, tylko największe problemy z częściami mamy właśnie od Plastic Omnium :P

Pozdrawiam

AdamBoltryk
Wtajemniczony
 
 
Posts: 2523
Joined: 6 Dec 2008, 12:19
Reputation point: 183
SzanowanySzanowany
Top
0

MalePostNapisane by Hunteros30 » 14 Sep 2012, 05:16 Re: Plastic omnium

gdy tam pracowałem to dosłownie stawaliśmy na głowie by części byly wykonywane dobrze.To nie wina firmy a podwykonawców takich jak shneider form.Jak forma skopana to ciezko jest uzyskac żądaną jakość
User avatar
Hunteros30
Stały Bywalec
 
 
Posts: 451
Joined: 10 Nov 2011, 00:38
Location: walsall
Reputation point: 42
Pokojowy
Top
0

MalePostNapisane by AdamBoltryk » 14 Sep 2012, 16:19 Re: Plastic omnium

Hehhe Hunteros nie tłumacz się i nie zwalaj na innych :)

Chyba, ze podwykonawcy PAKUJĄ wasze produkty w folię bąbelkową, która to zostawia przepiękne ślady na wszelkich błyszczących powierzchniach - absolutnie niedopuszczalne w samochodach tej klasy. Na dzień dzisiejszy jest z PO 2-3 ludzi i regularnie szlifują/czyszczą to co przychodzi. A co się nie da zrobić na miejscu zabierają. Ostatnio odesłali z 70% dostawy...
Albo druga pani przyjechała z torbą klipsów i na miejscu montuje. Ot, takie przeoczenie na linii :)

Pozdrawiam

AdamBoltryk
Wtajemniczony
 
 
Posts: 2523
Joined: 6 Dec 2008, 12:19
Reputation point: 183
SzanowanySzanowany
Top
0

MalePostNapisane by JacekP » 2 Oct 2012, 18:52 Re: Plastic omnium

Omnium nie pakuje klap gotowych do zadnych folii ani nic takiego - druga sprawa to firma ta wykonujemy tylko polprodukt - czyli klape tylno ale nieuzbrojona tak naprawde my robimy w formach wewnetrzno czesc klapy do evogue a teraz takze nowy vouge i jaguar - zewnetrzna czesc klapy w kolorze nadwozia przychodzi z innego oddzialu robot to skleja i po spakowaniu wysylamy to dalej i tu sie zaczynaja zabawy uwierzcie mi udalo mi sie jezdzic za klapami np pod Liverpool gdzie w DHL cale partie niby byly pouszkadzane itd a tak naprawde wszystkie uszkodzenia sa zrobione przez trasporty i tak jak zauwazyles zle spakowanie czesci na nastepym etapie produkcji. Mowisz folia to jeszcze nic a jak wpadno na glupi pomysl gdzies poprzekladac czesci np styropianem albo gabko.

Praca naprawde super - bardzo dobre warunki w tym zakladzie i super atmosfera pracy polecam.

JacekP
Przyczajony
 
 
Posts: 5
Joined: 30 Sep 2011, 21:17
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by Hunteros30 » 2 Oct 2012, 20:06 Re: Plastic omnium

AdamBoltryk wrote:Hehhe Hunteros nie tłumacz się i nie zwalaj na innych :)

Chyba, ze podwykonawcy PAKUJĄ wasze produkty w folię bąbelkową, która to zostawia przepiękne ślady na wszelkich błyszczących powierzchniach - absolutnie niedopuszczalne w samochodach tej klasy. Na dzień dzisiejszy jest z PO 2-3 ludzi i regularnie szlifują/czyszczą to co przychodzi. A co się nie da zrobić na miejscu zabierają. Ostatnio odesłali z 70% dostawy...
Albo druga pani przyjechała z torbą klipsów i na miejscu montuje. Ot, takie przeoczenie na linii :)

Pozdrawiam



A czy byłeś w tej firmie i widziałeś jak tam praca wygląda? nie przypominam sobie by za mojej kadencji polakierowane zderzaki odbierały firmy takie jak DHL. Jaguar i Land rover mają swój park tirów przystosowanych do przewozu swoich części. Druga sprawa że ja pracowałem w Mesham a nie w solihull gdzie detale są otrzymywane metodą mcs czyli prasowania na gorąco. Jak już koledzy wspomnieli to są tylne klapy (tail gates) do land rovera i jaguara. Nie ocenia się firmy po tym że jakiś baranek gdzieś tam w swojej szopie popełnił błąd i wysłał nie tak zapakowane. Pomijając wytyczne specyfikacji pakowania. heh. Pozdrawiam
User avatar
Hunteros30
Stały Bywalec
 
 
Posts: 451
Joined: 10 Nov 2011, 00:38
Location: walsall
Reputation point: 42
Pokojowy
Top
0

MalePostNapisane by AdamBoltryk » 2 Oct 2012, 22:48 Re: Plastic omnium

Na prawdę mało wiecie co Wasza firma robi dla nas :)

Pozdrawiam

AdamBoltryk
Wtajemniczony
 
 
Posts: 2523
Joined: 6 Dec 2008, 12:19
Reputation point: 183
SzanowanySzanowany
Top
0

MalePostNapisane by plazermen » 3 Oct 2012, 06:22 Re: Plastic omnium

Panowie, a ile setter mamony dostaje na wtryskarkach i czy tez ustawia roboty czy są od tego inni? Bom ciekaw ile mniej mi w Polsze Niemce płacili jak w Poznaniu dzialałem dla Gerdes Technika :)
User avatar
plazermen
Wtajemniczony
 
 
Posts: 2068
Joined: 10 Jun 2006, 20:52
Location: że znowu
Reputation point: 92
Poczciwy
Top
0

Next

Return to PRACA