Page 1 of 1

Niesprawny wodomierz

PostPosted: 4 Feb 2015, 12:37
by takija
Siemka. Podejrzewam że wodomierz w moim flacie jest niesprawny. Na dwie osoby ok. 1m3 dziennie zużycia wody! Zgłosiłem do South S. Water, nie wyślą inspektora i umywają ręce odsyłając do lanlorda, a normalne lanlord też ma to w ... A mi pozostaje płacić ok 46 funcików za miesiąc. Jak to ogarnąć, może ktoś miał podobną sytuację?

Re: Niesprawny wodomierz

PostPosted: 5 Feb 2015, 09:03
by AdamBoltryk
Zależy gdzie ten wodomierz jest zainstalowany. Jeśli jest to główny wodomierz na przyłączu do budynku to jest to sprawa dostawcy wody. Jeśli jest to wodomierz wewnątrz budynku (Landlord sobie podzielił dom na flaty) to jest to jego sprawa. Komu płacisz za Wodę? Landlordowi, czy bezpośrednio do South S. Water?

Pozdrawiam

Re: Niesprawny wodomierz

PostPosted: 5 Feb 2015, 09:25
by takija
Płacę bezpośrednio do South Staff. I tu jest problem dostawca wody nie chce pomóc a lanlord mówi że wodomierz w porządku. Chciałbym sam zapłacić za sprawdzenie ale oczywiście nie mój chałupa i nic nie mogę zrobić, chociaż rachunki na mnie. Dziś próbuję uderzyć do Citizena.