Honda Accord Tourer problem z klima - gdzie robic?

Dyskusje na temat wszystkiego, co ma kółka. Samochody, motory, rowery; sprawy techniczne ;
Czesc, jak w temacie - mam problem z A/C w Honda Accord Tourer. Przeprowadzilem juz podstawa diagnostyke w/g wskazowek z forum wlascicieli (accordklubpolska.pl, typeaccord.co.uk) - bezpieczniki, przekazniki sa OK, sprzeglo zalacza kompresor.

Czynnik dobity, lokalny warsztat prowadzony przez autochtonow ktory to robil mowi ze mozliwe ze uszkodzony kompresor bo na niskim i wysokim cisnieniu wskazania sa takie same przy zalaczonym kompresorze. Nie mam jednak o nich zbyt wielkiego mniemania :-) mysle ze czas na interwencje profesjonalisty.

Znacie jakis dobry warsztat ktory sie w tym specjalizuje? Najlepiej w polnocym B'ham, idealnie to okolice Erdington :-)

Cieplo sie robi wiec sytuacja powazna, piekne dzieki z gory za pomoc :-)

Dodano: -- 7 wrz 2015, o 12:55 --

Dla potomnych, problem ogarniety, jak cos to polecam tego goscia:

http://acmedic.co.uk/

Pelna profeska i nie zdziera skory.
Ad astra per aspera..
User avatar
zmielna
Rozeznany
 
 
Posts: 154
Age: 43
Joined: 20 Nov 2007, 22:57
Location: Erdington
Reputation point: 14
Neutralny
Top
0

  • Similar topics
    Replies
    Last post
Return to MOTORYZACJA

Who is online

Users browsing this forum: No registered users