Page 2 of 3

Re: Re: Mazda 6 vs Vauxhall Insignia

PostPosted: 15 May 2014, 04:00
by Alzak
AdamBoltryk wrote:
komar77 wrote:Filtry i oleje wymieniam sam.

OK.
A z ciekawości - co robisz ze starym, spuszczonym olejem?

Pozdrawiam


Na stronie councilu znajdziesz adres miejsc recyclingu blisko twojego miejsca zamieszkania tam zawsze mozesz oddac stary olej.

PostPosted: 15 May 2014, 06:33
by Thomas
Tez mysle nad kupnem samochodu tak sobie mysle...
Hujdaj i40, kiła optima?
A moze oktawka w nowej budzie tdi ma 150 kucy albo vrs tylko w poprzedniej budzie?
A moze bmw 320d lub 325d e90?
Passat b6 po lifcie z silnikiem common rail?

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Re: Re:

PostPosted: 15 May 2014, 07:58
by Alzak
Thomas wrote:Tez mysle nad kupnem samochodu tak sobie mysle...
Hujdaj i40, kiła optima?
A moze oktawka w nowej budzie tdi ma 150 kucy albo vrs tylko w poprzedniej budzie?
A moze bmw 320d lub 325d e90?
Passat b6 po lifcie z silnikiem common rail?

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka



Moje zdanie znasz znajdz Octavie VRS z silnikiem CR i po klopocie one chyba sa po 2009 roku ...

PostPosted: 15 May 2014, 09:09
by Thomas
Znam znam chociaż myslalem ze napiszesz e class 3.2d :-)

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Re: Re: Mazda 6 vs Vauxhall Insignia

PostPosted: 15 May 2014, 13:48
by AdamBoltryk
Alzak wrote:
AdamBoltryk wrote:
komar77 wrote:Filtry i oleje wymieniam sam.

OK.
A z ciekawości - co robisz ze starym, spuszczonym olejem?

Pozdrawiam


Na stronie councilu znajdziesz adres miejsc recyclingu blisko twojego miejsca zamieszkania tam zawsze mozesz oddac stary olej.


Dzieki

Re: Mazda 6 vs Vauxhall Insignia

PostPosted: 15 May 2014, 18:48
by komar77
Stary olej zostawiam u zaprzyjaźnionego mechanika w warsztacie,nie jestem z tych co byle jak i byle gdzie.

Re: Mazda 6 vs Vauxhall Insignia

PostPosted: 16 May 2014, 08:53
by Guest
Podkładki w serwisie mazdy to koszt 20£ (komplet)w Angli poza serwisem ich nie dostaniesz ale teraz kupiłem sobie na zapas w Polsce zamiennik Bosha za 25zl (komplet). Co do wymiany nie mam pojęcia jakie koszty robiłem to sam.

AdamBoltryk jesteś nudny z tym swoim pytaniem "A z ciekawości- co robisz ze starym spuszczonym olejem?" jak flaki z tym właśnie olejem juz Ci kiedyś napisałem, ze oddaje sie taki olej do najbliższego punktu recyklingowego, ale jak widać nie dociera. Teraz z ciekawości zapytaj co zrobiłem ze starymi podkładami.

Re: Mazda 6 vs Vauxhall Insignia

PostPosted: 16 May 2014, 14:22
by AdamBoltryk
xxxxxx Ty wiesz, ja wiem, chciałem sprawdzic czy kolega też wie.
Bo niestety znam osobiście tutaj takich "naszych" co to wylewają do studzienki deszczowej...

Pozdrawiam

Re: Mazda 6 vs Vauxhall Insignia

PostPosted: 22 May 2014, 15:48
by MrFranek
musisz tez wziac pod uwage ewentualna naprawe wtryskiwaczy. niektorych wtryskow sie nie regeneruje. Mazda ma wtryski Denso, nie dawno udostepnila czesci do naprawy swoich wtryskow. jesli chodzi o regeneracje wtryskow do mazdy6 to mozna regenerowac od wersji po liftingowej, chyba od 2005/2006. z tymi podkladkami pod wtryski to problem dotyczyl chyba wersji 2.0. wersja 2.2 jest chyba wolna od wad.
Polecam poczytac mazdaspeed.pl forum mazdy.
pozdrawiam

Re: Mazda 6 vs Vauxhall Insignia

PostPosted: 23 May 2014, 02:23
by Guest
Silnik 2.2d tez ma ten mankament wiem z własnego doświadczenia.

PostPosted: 23 May 2014, 06:50
by Thomas
A co z rdzą i jakością lakieru w tych samochodach?
Obiło mi sie o uszy ze samochod mozna myć tylko jedwabna szmatka zeby nie porysowac lakieru za gleboko i nie powinno przekraczac sie 180km/h bo wowczas lakier zaczyna sie zwijac z maski :-)

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Re: Mazda 6 vs Vauxhall Insignia

PostPosted: 25 May 2014, 12:25
by Guest
Jezdze od dwoch lat insignia 2,0 SE i jakos nie potwierdzam zdania kolegi wyzej, ze to plastikowe auto, w porownaniu z VW czy mazda to jedno z lepiej wykonczonych wnetrz tej klasy aut. Z czystym sumieniem moge je polecic, przez dwa lata mialem tylko problem z zaworem sterowania turbiny, ktory i tak powinno sie wymienic co jakis czas w kazdym dieslu.

PostPosted: 25 May 2014, 14:40
by Thomas
Szkoze ze do tych insigni nie daja fiatowskiego silnika 1.9 :-(

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Re:

PostPosted: 25 May 2014, 15:15
by Guest
Thomas wrote:Szkoze ze do tych insigni nie daja fiatowskiego silnika 1.9 :-(

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka



Dlaczego uwazasz, ze bylby on lepszy od stosowanego silnika 2.0?

PostPosted: 25 May 2014, 17:30
by Thomas
No na chwile obecną chyba fiatowskie diesel'e sa z tych najmniej problematycznych.
Zastanawialem sie również nad insignia tylko ona ma jedna wade, jest strasznie rozpowszechniona... ale jeszcze jej nie skreslilem z listy.
A jakie masz puki co doswiadczenia ze swoja?

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka