Dokladnie jak pisze Thomas, wielosezonowe sa dobre do niczego
A dodatkowo sa drozsze niz letnie.Na angielskie warunki opony letnie wydaja sie optymalnym wyborem do uzytku calorocznego, zakladajac ze nie chcesz, jak nadmieniles wydawac za duzo pieniedzy.Opona zimowa spelnia swoje zadanie lepiej od letniej jedynie w okreslonych warunkach(niska temperatura i snieg), czego w angli nie doswiadcza sie tak czesto jak na kontynencie.
Lepiej kupic dobra letnia z dobrymi wlasciwosciami na mokrym(pada tutaj czesto) niz wielosezonowa.Ja ze swojej strony moge Ci zasugerowac ta strone
http://www.oponeo.co.uk/tyre-details/go ... 5-r16-91-v i z tymi oponkami w linku, ktore nabylem i jestem z nich zadowolony poki co.Dodatkowo mozesz sobie w zakladce label przy kazdym typie opony porownac jak wypadla w niezaleznych testach, ktore sa teraz wymagane dla kazdej opony wprowadzanej na rynek.A tutaj
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Goody ... rmance.htm stronka gdzie mozesz jeszcze bardziej poweszyc
Co do uzywanych to jesli malo jezdzisz i naprawde masz malo pieniedzy to jest dobry wybor.Taka uzywana opona sprzedawana w wielu firmach moze ma jeszcze troche bieznika i jest "legalna" ale moze po prostu miec jakis "feler" ktory sie ujawni przy 70mph na autostradzie...
Reasumujac polecam kupic nowe o dobrych parametrach, ktore jesli dobrze sie rozeznasz mozesz miec w dobrej cenie z zalozeniem, a posluza Ci dluzej niz uzuwane.Przejrzyj obie stronki ktore podeslalem i porownaj ceny w duzych firmach jak Kwik-fit, National, mr.tyre, mnie koszt jednej opony zamawawiajac online z montazem u polakow wyniosl 73 za opone uznanej firmy z wysokimi notami pod kazym wzgledem.
Wez pod uwage tez ze opony maja tez wplyw na spalanie.Kupujac te o dobrych parametrach, zaoszczedzisz troche i dodatkowo w ogolnym rozrachunku, roznica w zakupie nowa-stara bedzie mniejsza.