MOT - wytlumaczenie usterek

Dyskusje na temat wszystkiego, co ma kółka. Samochody, motory, rowery; sprawy techniczne ;

MalePostNapisane by moloqu » 13 May 2012, 11:19 MOT - wytlumaczenie usterek

witam, znajomy byl na tescie i kilka szczegolow wyszlo wiec prosilbym o wytlumaczenie i nazwanie poszczegolnych usterek.

offside front anti-roll bar linkage has excessive play in a ball joint

nearside / offside rear sub-frame has excessive play in a pin/bush

nearside / offside rear seat belt anchorage prescribed area is excessively corroded

wielkie dzieki za naprowadzenie co dokladnie jest nie halo - fachowym i chlopskim jezykiem :)

oraz czy ktos zna kogos kto spawa tlumik? czy raczej jest to nie oplacalne i lepiej kupic nowy tlumik? i czy po zaklejeniu tejze dziury jakims poxipolem tester sie nie przywali?

pozdrawiam

moloqu
Raczkujący
 
 
Posts: 54
Joined: 12 Oct 2010, 08:14
Reputation point: 1
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by grabelki1 » 13 May 2012, 21:48 Re: MOT - wytlumaczenie usterek

Rob mot na lewo:-)
User avatar
grabelki1
Przyczajony
 
 
Posts: 6
Joined: 21 Oct 2011, 14:34
Reputation point: 1
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by krisbrumm » 13 May 2012, 23:46 Re: MOT - wytlumaczenie usterek

1.przedni prawy łącznik drążka stabilizatora ma luz w sworzniu kulistym - jak w opisie.łącznik drążka ma sworzeń kulisty, który ma znaczny luz.
2.lewa tylna + prawa tylna tuleja ramy pomocniczej ma luz powyżej tolerancji- tuleje gumowo- metalowe tylnch mocowań "sanek" (pod silnikiem i skrzynią- zespala zawieszenie do nadwozia).
3.punkty mocowania do nadwozia tylnych (lewa i prawa) zapięć pasów bezpieczeństwa nadmiernie skorodowane- po prostu nadwozie nadmiernie skorodowane w miejscu mocowania zatrzasków do tylnych pasów bezpieczeństwa.
Tłumik możesz sobie zakleić - o ile tylko nie dmucha spalinami, to tester nie powinien sie przywalić.Spawanie tłumika raczej nie wchodzi w rachubę (o ile tylko nie jest w miarę nowy, ale pękł) z prostej przyczyny- rdzy spawać się nie da.
Wszyscy patrzą, ale nie wszyscy widzą
User avatar
krisbrumm
Stały Bywalec
 
 
Posts: 362
Age: 45
Joined: 27 Sep 2010, 22:34
Location: Birmingham
Reputation point: 75
Poczciwy
Top
1

PostNapisane by Guest » 14 May 2012, 00:29 Re: MOT - wytlumaczenie usterek

grabelki1 wrote:Rob mot na lewo:-)



pozniej jezdzij zlomem i stwarzaj zagrozenie zycia innych na drogach jak polowa polakow-debili, ktorzy chca zaoszczedzic kilka funtow.

Guest
 
 
Top
3

FemalePostNapisane by ona79 » 14 May 2012, 13:28 Re: MOT - wytlumaczenie usterek

Draco,,mylisz się kolego,90% polaków w Uk,jeżdzi dobrymi furami,na które oczywiście ich nie stać.Najniższa krajowa,ale bryka lepsza niż ma menager zarabiający 3 razy tyle. :grin:.Trzeba przecież raz na rok jechać nią do Polski!!!!!!!!!! :D.

ona79
Raczkujący
 
 
Posts: 93
Joined: 22 Dec 2011, 21:41
Reputation point: 1
Neutralny
Top
5

MalePostNapisane by moloqu » 14 May 2012, 19:50 Re: MOT - wytlumaczenie usterek

krisbrumm, dzieki wielkie :) troche mi naswietliles sytuacje.

pozdro

moloqu
Raczkujący
 
 
Posts: 54
Joined: 12 Oct 2010, 08:14
Reputation point: 1
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by eric27 » 17 May 2012, 15:51 Re: MOT - wytlumaczenie usterek

ona79 wrote:Draco,,mylisz się kolego,90% polaków w Uk,jeżdzi dobrymi furami,na które oczywiście ich nie stać.Najniższa krajowa,ale bryka lepsza niż ma menager zarabiający 3 razy tyle. :grin:.Trzeba przecież raz na rok jechać nią do Polski!!!!!!!!!! :D.



Dokładnie,mój znajomy ostatnio "zainwestował" 10 tyś. funtów w "mesia" bo jedzie na urlop na trzy tygodnie i Golfem to trochę "głupio" jechać.


Pozdrowionka dla wszystkich :D

eric27
Stały Bywalec
 
 
Posts: 434
Joined: 14 Sep 2008, 12:54
Reputation point: 18
Neutralny
Top
0

FemalePostNapisane by Ivoneczka23 » 17 May 2012, 16:37 Re: MOT - wytlumaczenie usterek

jestem po legalnym MOCiie...2 godziny szukali szukali i fige znalezli..wyjechałam przeszczesliwa a mam autko za 750 funa
takze moje autko jezdzi i ma sie dobrze
i zaden złomex to nie jest;)
jesli nie opłaca ci sie autorze robic auta kup se nowe taniej wyjdzie
To ja..ta co Was tak wqrwia poprawiajac Wasze błędy ortograficzne...i juz zawsze będę to robiła;)

Ivoneczka23
Stały Bywalec
 
 
Posts: 583
Age: 40
Joined: 17 Jul 2009, 17:42
Reputation point: 40
Pokojowy
Top
1

MalePostNapisane by Hunteros30 » 17 May 2012, 18:43 Re: MOT - wytlumaczenie usterek

Będę z wami szczery, mam peugota 306 1.9 TD i złomem bym tego nie nazwał. rocznik 98 i co najlepsze elektronika zredukowana do minimum konieczne. I czy serio sądzicie że jak Polak w UK to już bez pasaciora lub beemki się nie obejdzie? heh, miałem MOT miesiąc temu i przeszedł bez problemu, ( 2 żarówki musiałem wymienić). A słyszełem o przypadku gdzie przegląd na lewo miał kosztować 80F a jak przyszło co do czego to pod pozorem zatrzymania kluczyków znajomy musiał zapłacić jeszcze 90 i sorry ale co najgorsze to fakt że to był Polski warsztat. Więc nie ma co jeździć na LEWE moty tylko wjechać na normalny, łba nie urwią a bynajmniej masz pewność że masz sprawne autko. Odebranie kwitku z listą napraw to też nie jest żadna ujma dla honoru bo na usunięcie usterek mamy 10 dni i później powtórny MOT gdzie sprawdzają tylko to co wymienione.
Nikt nie mówił że będzie łatwo :)
User avatar
Hunteros30
Stały Bywalec
 
 
Posts: 451
Age: 44
Joined: 10 Nov 2011, 00:38
Location: walsall
Reputation point: 42
Pokojowy
Top
0

MalePostNapisane by moloqu » 18 May 2012, 08:09 Re: MOT - wytlumaczenie usterek

Ivoneczka23 wrote:jestem po legalnym MOCiie...2 godziny szukali szukali i fige znalezli..wyjechałam przeszczesliwa a mam autko za 750 funa
takze moje autko jezdzi i ma sie dobrze
i zaden złomex to nie jest;)
jesli nie opłaca ci sie autorze robic auta kup se nowe taniej wyjdzie


hej, ja tez osobiscie mam autko miejskie za tygodniowke (98 rok), jezdze od wrzesnia i na przegladzie tylko klocki wyszly :)
bledy o ktorych napisalem dotycza pojazdu znajomego ktory zaplacil za autko 250f a naprawe w angielskim zakladzie wycenili na 360f :/ wiec z motem wyjdzie 400f. tez bylem zdania by oddac na zlom albo sprzedac za 150f i kupic inny no ale znajomy sie troche uparl.

a im mniej elektroniki szczegolnie w dieslach tym lepiej...

lewe przeglady mnie nie interesuja... nie chcial bym zeby wpadlo mi przez przednia szybe czyjes urwane kolo w samochodzie po takim wlasnie przegladzie....

pozdrawiam

moloqu
Raczkujący
 
 
Posts: 54
Joined: 12 Oct 2010, 08:14
Reputation point: 1
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by Hunteros30 » 18 May 2012, 21:22 Re: MOT - wytlumaczenie usterek

zapomniałem dodać że byłem nim 2 razy w Polsce. spalanie jakieś 5 litrów na 100 i szczerze mówiąc dotankowywać musiałem dopiero w niemczech. heh..stare ale jare
Nikt nie mówił że będzie łatwo :)
User avatar
Hunteros30
Stały Bywalec
 
 
Posts: 451
Age: 44
Joined: 10 Nov 2011, 00:38
Location: walsall
Reputation point: 42
Pokojowy
Top
0


Return to MOTORYZACJA