Kolizja-ubezpieczenie i co dalej?

Doradztwo w sprawie kont bankowych, pożyczek, podatków, pomysłów na własny biznes;

PostNapisane by Guest » 19 Sep 2013, 04:09 Kolizja-ubezpieczenie i co dalej?

Witam
Moja sytuacja wyglada tak:
W niedziele 15.09 spowodowalem kolizje w poniedzialem 16.09 poinformowalem o tym fakcie swoja firme ubezpieczeniowa sprawie zostal nadany numer, a ja przyznalem sie, ze za kolizje w 100% wine ponosze ja opowiedzialem jak do tego doszlo,ale czlowiek, z ktorym rozmawialem poinformowal mnie, ze oni beda prowadzic w tej sprawie "sledztwo" i jak sie ono zakonczy to wysla do mnie raport... 23.09 konczy sie polisa na auto mojej dziewczyny gdzie jestem dopisany jako kierowca. Ubezpieczenie bedzie wykupione w innej fimie poniewaz poprzednia bardzo mocno podniosla skladke i podczas wypelniania aplikacji jest pytanie o wypadki i kolizje w ostatnich pieciu latach jesli zaznacze, ze mialem kolizje pojawiaja sie kolejne np. o wysokosc wyplaconego odszkodowania, a ja nie potrafie odpowiedziec na te pytania, bo one beda zawarte w raporcie, ktory dostane za kilka tygodni.
Byl ktos w podobnej sytuacji bo nie wiem co mam teraz zrobic? Czy dopisac siebie do polisy i zaznaczyc, ze nie mialem zadnych wypadkow, a dopiero po tym jak dostane ten raport poinformowac firme o kolizji bo tak naprawde dopiero po wyplaceniu odszkodowania, mozna stwierdzic, ze jestem winny, czy moze lepiej nie dodawac siebie wcale do tej polisy i poczekac na raport i pozniej zmienic polise?

Pozdrawiam

Guest
 
 
Top
0

MalePostNapisane by AdamBoltryk » 19 Sep 2013, 06:12 Re: Kolizja-ubezpieczenie i co dalej?

Ja bym podał wszystkie znane dane (data kolizji itd) i napisał, że sprawa w toku.

Pozdrawiam

AdamBoltryk
Wtajemniczony
 
 
Posts: 2527
Joined: 6 Dec 2008, 12:19
Reputation point: 183
SzanowanySzanowany
Top
0

MalePostNapisane by Fok@ » 19 Sep 2013, 07:40 Re: Kolizja-ubezpieczenie i co dalej?