Pomocy ! Revenue

Doradztwo w sprawie kont bankowych, pożyczek, podatków, pomysłów na własny biznes;

FemalePostNapisane by magda90 » 18 Sep 2013, 16:14 Pomocy ! Revenue

Witam Forumowicze, mam ogromny problem i proszę o rady co zrobić.
Jestem osobą totalnie zieloną w sprawach podatkowyc tak więc kiedy otrzymywałam p45 przy zakończeniu pracy czy też p60 w kwietniu to zbytnio nie zwracałam uwagi na to co tam dokładnie jest napisane, ponieważ też zbytnio nie miałam pojęcia o co tam chodzi.
W dniu dzisiejszym dostalam list z Revenue że muszę dopłacić ponad 300 funtów podatku :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: siedziałam w tych dokumentach , szukałam i chyba znalazłam błąd otóż w zeszłym roku zmieniłam pracę w sierpniu, p 45 otrzymałam , kwota zarobiona jest, ale kwoty podatku zapłaconego brak, widnieje tam 0 (co zauważyłam dopiero dziś!) żeby było weselej znalazłam payslips z tego okresu i na każdym jednym widnieje że podatek odprowadzony był ,
a całe rozliczenie jest wyliczone z pracy którą miałam od sierpnia zeszłego roku co sprawdziłam na podstawie p 60 .
Bardzo proszę o rady co zrobić , gdzie się udać jak to rozwiązać?
Dziękuję z góry
Last edited by magda90 on 18 Sep 2013, 16:50, edited 1 time in total.

magda90
Początkujący
 
 
Posts: 31
Age: 33
Joined: 30 Mar 2012, 10:38
Reputation point: 2
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by andrzejj » 18 Sep 2013, 16:39 Re: Pomocy ! Rvenue

zabulic musisz :D
zadne lazenie nie pomoze ale dla sportu polecam
User avatar
andrzejj
Raczkujący
 
 
Posts: 63
Joined: 8 Jul 2012, 19:45
Reputation point: 6
Neutralny
Top
0

FemalePostNapisane by dox » 18 Sep 2013, 16:44 Re: Pomocy ! Rvenue

najlepiej do nich zadzwoń I spróbuj wyjaśnić sytuację,poza tym to pracodawca jest zobowiązany odprowadzać twój podatek skoro ci go potrąca,przecież masz wyraźnie na payslip-ie że zostało zabrane,więć myślę że to nie ty powinnaś być ścigana. Zawsze możesz podejść do Citizen Advice,powodzenia:)

dox
Początkujący
 
 
Posts: 21