Page 2 of 3

Re: Tyre fort

PostPosted: 30 Apr 2012, 07:10
by arahna
Adamie, skoro "kazde dziecko wie ze NAC jest czescią NAC outsorcing group" to jakim cudem miałeś problem zeby znaleźć ich stronke na necie??

Re: Tyre fort

PostPosted: 30 Apr 2012, 13:42
by AdamBoltryk
Jak widzę - nie zajarzyłaś...

Pozdrawiam

Re: Tyre fort

PostPosted: 6 May 2012, 10:17
by arahna
chyba Ty...
pozdrawiam[align=center][/align]

Re: Tyre fort

PostPosted: 27 Jul 2014, 14:46
by bueno
Podepne się pod temat. Czy w Tyrefort pracuje się cały czas na ta sama zmianę czy pracuje się wszystkie 3 zmiany?

Re: Tyre fort

PostPosted: 28 Jul 2014, 07:51
by AdamBoltryk
Na chwile obecna rotacja zmian po 2 tygodnie każda. Jesli pracujesz dla Land Rovera to jest ranki-nocki-popołudniówki. Jesli dla Jaguara to nie ma nocek.
Nie wiem jaka jest rotacja zmian na CKD.

Ale maja byc zmiany. Mozliwe perma nocki dla jednej zmiany i ranki/popołudniówki dla drugiej. Ale tego to nikt nie wie jak zadecyduja.

Pozdrawiam

Re: Tyre fort

PostPosted: 28 Jul 2014, 09:34
by bueno
Dziekuje Ci Adam za odpowiedz. Ze wzgledu na system zmianowy jest shift allowance dodawany do wyplaty dla permanent staff?
Z Twoich postow sadze ze juz dosc dlugo tam pracujesz, jak dajesz rade ze zmianami czy nie ma az tak zle?

Re: Tyre fort

PostPosted: 1 Aug 2014, 08:14
by AdamBoltryk
Tak, jest shift allowance. Przeliczony i podzielony równo pomiędzy wypłaty. Czyli nie ważne czy w danym miesiącu pracujesz 2 popołudniówki i 2 ranki, czy 2 nocki i 2 popołudniówki czy jeszcze inaczej, zawsze dostajesz taki sam dodatek. Mówię tutaj o kontraktach z DHL. Nie mam pojęcia jak płaci agencja.
Zmiany nie są złe. Po 3ch dniach człowiek się przestawia i jest OK. Tym bardziej, że trzymają przy życiu wizje najdłuższych i długich weekendów :) Schodzisz z nocki w piątek rano i wracasz do pracy w poniedziałek na noc :) Spokojnie można planować 2 dniowe wypady.

A czy nie jest źle? każdy ma inaczej. Mi to pasuje.

Pozdrawiam

Dodano: -- 12 sie 2014, o 21:05 --

Informacja dla zainteresowanych -

Po przerwie urlopowej okazało się, że zniknęła z otoczenia agencja Best Connection.
W jej miejsce widuję kamizelki 24.7

Pozdrawiam

Re: Tyre fort

PostPosted: 6 Mar 2015, 20:04
by DAAVIDF
Witam jakieś nowe opinie o FORT DUNLOP bo mam interviev w poniedziałek oraz propozycja w Incorrporatewear , ale wydaje mi się ze ze 1 opcja bardziej perspektywiczna

Re: Tyre fort

PostPosted: 6 Mar 2015, 23:10
by AdamBoltryk
Fort Dunlop i Tyrefort to są 2 różne firmy. Fort Dunlop produkuje opony dla lotnictwa. Tyre Fort/Tyrefort to magazyn DHLa prowadzący dostawy na linie montażowe dla JLRa.

Pozdrawiam

Re: Tyre fort

PostPosted: 7 Mar 2015, 00:53
by DAAVIDF
w smsie od agencji mam napisane Fort Dunlop Fort :lol:

Re: Tyre fort

PostPosted: 7 Mar 2015, 13:53
by Krzysiek2099
DAAVIDF wrote:w smsie od agencji mam napisane Fort Dunlop Fort :lol:


No to nigdzie nie ma Tyre napisane.

Re: Tyre fort

PostPosted: 7 Mar 2015, 13:59
by DAAVIDF
ja nic o Tyre nie pisałem dokładnu kod b249fe

Re: Tyre fort

PostPosted: 7 Mar 2015, 19:00
by AdamBoltryk
Ale piszesz w watku "Tyre Fort". Żeby tylko wyjasnic sytuację.
O Dunlopie niestety nie wiem nic. Poza tym, że to opony dla przemysłu lotniczego :)

Pozdrawiam

Re: Tyre fort

PostPosted: 7 Mar 2015, 19:04
by DAAVIDF
spoko wiem tylko że tez na 3 zmiany jadą bo się pytali czy mam transport

Re: Tyre fort

PostPosted: 6 Oct 2016, 14:02
by dr
Odkopuje temat.Dostalem propozycje pracy w DHL (LRJ) Tyre fort jako reach driver. I w zwiazku z tym mam kilka pytan.
Pierwsze-Jakie wozki(Linde,BT), stan techniczny?
Parking-problem z miejscem, odleglosc do wejscia?
Ogolne-health and safety itp
Z gory dziekuje za odpowiedzi.