Tyre fort

Dyskusje na temat pracy w Birmingham ...

FemalePostNapisane by arahna » 30 Apr 2012, 07:10 Re: Tyre fort

Adamie, skoro "kazde dziecko wie ze NAC jest czescią NAC outsorcing group" to jakim cudem miałeś problem zeby znaleźć ich stronke na necie??

arahna
Przyczajony
 
 
Posts: 6
Joined: 10 Apr 2012, 19:26
Reputation point: 2
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by AdamBoltryk » 30 Apr 2012, 13:42 Re: Tyre fort

Jak widzę - nie zajarzyłaś...

Pozdrawiam

AdamBoltryk
Wtajemniczony
 
 
Posts: 2527
Joined: 6 Dec 2008, 12:19
Reputation point: 183
SzanowanySzanowany
Top
0

FemalePostNapisane by arahna » 6 May 2012, 10:17 Re: Tyre fort

chyba Ty...
pozdrawiam[align=center][/align]

arahna
Przyczajony
 
 
Posts: 6
Joined: 10 Apr 2012, 19:26
Reputation point: 2
Neutralny
Top
0

FemalePostNapisane by bueno » 27 Jul 2014, 14:46 Re: Tyre fort

Podepne się pod temat. Czy w Tyrefort pracuje się cały czas na ta sama zmianę czy pracuje się wszystkie 3 zmiany?

bueno
Początkujący
 
 
Posts: 28
Joined: 29 Jun 2013, 19:17
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by AdamBoltryk » 28 Jul 2014, 07:51 Re: Tyre fort

Na chwile obecna rotacja zmian po 2 tygodnie każda. Jesli pracujesz dla Land Rovera to jest ranki-nocki-popołudniówki. Jesli dla Jaguara to nie ma nocek.
Nie wiem jaka jest rotacja zmian na CKD.

Ale maja byc zmiany. Mozliwe perma nocki dla jednej zmiany i ranki/popołudniówki dla drugiej. Ale tego to nikt nie wie jak zadecyduja.

Pozdrawiam

AdamBoltryk
Wtajemniczony
 
 
Posts: 2527
Joined: 6 Dec 2008, 12:19
Reputation point: 183
SzanowanySzanowany
Top
0

FemalePostNapisane by bueno » 28 Jul 2014, 09:34 Re: Tyre fort

Dziekuje Ci Adam za odpowiedz. Ze wzgledu na system zmianowy jest shift allowance dodawany do wyplaty dla permanent staff?
Z Twoich postow sadze ze juz dosc dlugo tam pracujesz, jak dajesz rade ze zmianami czy nie ma az tak zle?

bueno
Początkujący
 
 
Posts: 28
Joined: 29 Jun 2013, 19:17
Reputation point: 0
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by AdamBoltryk » 1 Aug 2014, 08:14 Re: Tyre fort

Tak, jest shift allowance. Przeliczony i podzielony równo pomiędzy wypłaty. Czyli nie ważne czy w danym miesiącu pracujesz 2 popołudniówki i 2 ranki, czy 2 nocki i 2 popołudniówki czy jeszcze inaczej, zawsze dostajesz taki sam dodatek. Mówię tutaj o kontraktach z DHL. Nie mam pojęcia jak płaci agencja.
Zmiany nie są złe. Po 3ch dniach człowiek się przestawia i jest OK. Tym bardziej, że trzymają przy życiu wizje najdłuższych i długich weekendów :) Schodzisz z nocki w piątek rano i wracasz do pracy w poniedziałek na noc :) Spokojnie można planować 2 dniowe wypady.

A czy nie jest źle? każdy ma inaczej. Mi to pasuje.

Pozdrawiam

Dodano: -- 12 sie 2014, o 21:05 --

Informacja dla zainteresowanych -

Po przerwie urlopowej okazało się, że zniknęła z otoczenia agencja Best Connection.
W jej miejsce widuję kamizelki 24.7

Pozdrawiam

AdamBoltryk
Wtajemniczony
 
 
Posts: 2527
Joined: 6 Dec 2008, 12:19
Reputation point: 183
SzanowanySzanowany
Top
0

MalePostNapisane by DAAVIDF » 6 Mar 2015, 20:04 Re: Tyre fort

Witam jakieś nowe opinie o FORT DUNLOP bo mam interviev w poniedziałek oraz propozycja w Incorrporatewear , ale wydaje mi się ze ze 1 opcja bardziej perspektywiczna

DAAVIDF
Początkujący
 
 
Posts: 34
Joined: 15 Jan 2015, 21:35
Reputation point: -4
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by AdamBoltryk » 6 Mar 2015, 23:10 Re: Tyre fort

Fort Dunlop i Tyrefort to są 2 różne firmy. Fort Dunlop produkuje opony dla lotnictwa. Tyre Fort/Tyrefort to magazyn DHLa prowadzący dostawy na linie montażowe dla JLRa.

Pozdrawiam

AdamBoltryk
Wtajemniczony
 
 
Posts: 2527
Joined: 6 Dec 2008, 12:19
Reputation point: 183
SzanowanySzanowany
Top
0

MalePostNapisane by DAAVIDF » 7 Mar 2015, 00:53 Re: Tyre fort

w smsie od agencji mam napisane Fort Dunlop Fort :lol:

DAAVIDF
Początkujący
 
 
Posts: 34
Joined: 15 Jan 2015, 21:35
Reputation point: -4
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by Krzysiek2099 » 7 Mar 2015, 13:53 Re: Tyre fort

DAAVIDF wrote:w smsie od agencji mam napisane Fort Dunlop Fort :lol:


No to nigdzie nie ma Tyre napisane.

Krzysiek2099
Rozeznany
 
 
Posts: 151
Joined: 2 Jun 2013, 23:02
Reputation point: 12
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by DAAVIDF » 7 Mar 2015, 13:59 Re: Tyre fort

ja nic o Tyre nie pisałem dokładnu kod b249fe

DAAVIDF
Początkujący
 
 
Posts: 34
Joined: 15 Jan 2015, 21:35
Reputation point: -4
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by AdamBoltryk » 7 Mar 2015, 19:00 Re: Tyre fort

Ale piszesz w watku "Tyre Fort". Żeby tylko wyjasnic sytuację.
O Dunlopie niestety nie wiem nic. Poza tym, że to opony dla przemysłu lotniczego :)

Pozdrawiam

AdamBoltryk
Wtajemniczony
 
 
Posts: 2527
Joined: 6 Dec 2008, 12:19
Reputation point: 183
SzanowanySzanowany
Top
0

MalePostNapisane by DAAVIDF » 7 Mar 2015, 19:04 Re: Tyre fort

spoko wiem tylko że tez na 3 zmiany jadą bo się pytali czy mam transport

DAAVIDF
Początkujący
 
 
Posts: 34
Joined: 15 Jan 2015, 21:35
Reputation point: -4
Neutralny
Top
0

MalePostNapisane by dr » 6 Oct 2016, 14:02 Re: Tyre fort

Odkopuje temat.Dostalem propozycje pracy w DHL (LRJ) Tyre fort jako reach driver. I w zwiazku z tym mam kilka pytan.
Pierwsze-Jakie wozki(Linde,BT), stan techniczny?
Parking-problem z miejscem, odleglosc do wejscia?
Ogolne-health and safety itp
Z gory dziekuje za odpowiedzi.
User avatar
dr
Początkujący
 
 
Posts: 23
Joined: 18 May 2010, 15:48
Reputation point: 9
Neutralny
Top
0

PreviousNext

  • Similar topics
    Replies
    Last post
Return to PRACA