Zerwanie kontraktu w o2.

Witam.
W czerwcu zeszłego roku, wziąłem SE X10 na kontrakt w CPW w sieci o2.
Od około dwóch miesięcy mam problem z telefonem. Przestał ładować, po dwóch tygodniach otrzymałem nowy telefony. Po około tygodniu, zblokował kartę sim, nie było żadnej sieci. 14 dni oczekiwania, sms w piątek, telefon do odbioru. Wymienione "gniazdo karty sim". Wczoraj koło 14 padła mi bateria. Podłączyłem zasilenie, do tej pory telefon jest "martwy"...
Czy jest to powód, aby zerwać umowę, bez ponoszenia żadnej kory? Płacę abonament, lecz nie wykorzystuje niektórych możliwości, i telefonu nie mam...
W czerwcu zeszłego roku, wziąłem SE X10 na kontrakt w CPW w sieci o2.
Od około dwóch miesięcy mam problem z telefonem. Przestał ładować, po dwóch tygodniach otrzymałem nowy telefony. Po około tygodniu, zblokował kartę sim, nie było żadnej sieci. 14 dni oczekiwania, sms w piątek, telefon do odbioru. Wymienione "gniazdo karty sim". Wczoraj koło 14 padła mi bateria. Podłączyłem zasilenie, do tej pory telefon jest "martwy"...
Czy jest to powód, aby zerwać umowę, bez ponoszenia żadnej kory? Płacę abonament, lecz nie wykorzystuje niektórych możliwości, i telefonu nie mam...