Page 1 of 1

Zerwanie kontraktu w o2.

PostPosted: 2 Jul 2011, 07:23
by rad
Witam.
W czerwcu zeszłego roku, wziąłem SE X10 na kontrakt w CPW w sieci o2.
Od około dwóch miesięcy mam problem z telefonem. Przestał ładować, po dwóch tygodniach otrzymałem nowy telefony. Po około tygodniu, zblokował kartę sim, nie było żadnej sieci. 14 dni oczekiwania, sms w piątek, telefon do odbioru. Wymienione "gniazdo karty sim". Wczoraj koło 14 padła mi bateria. Podłączyłem zasilenie, do tej pory telefon jest "martwy"...
Czy jest to powód, aby zerwać umowę, bez ponoszenia żadnej kory? Płacę abonament, lecz nie wykorzystuje niektórych możliwości, i telefonu nie mam...

Re: Zerwanie kontraktu w o2.

PostPosted: 2 Jul 2011, 08:44
by malenkagdz
nie sadze aby to byl powod do zerwania umowy bez kary bo to nie ich wina ze telefon jest trefny. jezeli zerwiesz umowe bedziesz musial zaplacic kare.

Re: Zerwanie kontraktu w o2.

PostPosted: 2 Jul 2011, 14:31
by samotny
Kontrakt z operatorem podpisujesz na kartę SIM z nr telefonicznym, aparat telefoniczny jest tylko miłym dodatkiem do umowy.

Re: Zerwanie kontraktu w o2.

PostPosted: 2 Jul 2011, 18:15
by Adrian2712
Miałem podobny problem,tez chciałem zerwać umowę i pani mi powiedziała ,ze będę musiał zapłacić cały abonament z góry do końca umowy+ jeszcze jakaś tam kara.

Re: Zerwanie kontraktu w o2.

PostPosted: 3 Jul 2011, 17:55
by izap721
Powiedz,że chcesz wymienić na inny model.