Wyjazd autem do PL - a hotelik ,motelik .hostelik na sen.

Dla wszysktich którzy mieszkają lub zamierzają przyjechac do Birmingham i potrzebują informacji na różne tematy
czesc
mam pytanie : potrzebuje namiaru na tani nocleg motel itp w Niemczech okolice Hanoveru by nie bylo trzeba zbaczac z trasy za mocno sprAwdzony planuje wybrac sie z dziecmi do Polski 28lipca 4rano kierowca tylko jeden zero szans na zmiane wiec zmeczenie nas dopadnie pytanie kiedy, plus 3 dzieciaczkow nie chce ich meczyc spaniem w samochodzie na parkingu lepiej niech dzemna ;) sie hoteliku . zwracan sie z prozba do was forumowicze o jakies propozycje nadresy o ile to juz przerabialiscie na wlasnyn przykladzie pozdrawiam milego !
User avatar
Radek_2010
Rozeznany
 
 
Posts: 109
Joined: 7 Jan 2010, 22:04
Reputation point: 6
Neutralny
Top
0

ja tez mam dwojke dzieci i psa biore ze soba tez dlatego ja wyjezdzam zawsze popoludniu zeby wszyscy mogli sobie spac przez noc a ja w spokoju jecha. tez jestem jedynym kierowca. zatrzymuje sie co jakies 2 - 3 godz na fajke i zeby pies sie zalatwil i dalej w droge, bez zbednych przerw w hotelu. zaoszczedzisz czas i pieniedze

greg2904
Rozeznany
 
 
Posts: 108
Joined: 10 Nov 2012, 15:08
Reputation point: 10
Neutralny
Top
0

Czesc , to nie na tematale zapytam , greg2904 jadac do pl wybierasz prom czy tunel ? Wiem ze na promie pies musi zostac w aucie , ja jade za 4 tyg do pl pierwszy raz z pieskiem i nie chce zostawiac go samego na 2.5godz w aucie , moje pytanie brzmi czy to dotyczy wszystkich lini promowych czy moze sa takie gdzie mozna zabrac pupila na poklad ? Dodam ze na daty kiedy jade cena promu to 60 f a tunel 200 f wiec spora różnica , wiem ze tunelen to tylko 30 min a promem 2.5 ale cena tunelu jest jakas kosmiczna , pozdrawiam

dworek
Początkujący
 
 
Posts: 41
Joined: 24 Aug 2007, 22:44
Reputation point: 9
Neutralny
Top
0

dworek, lepiej zacznij przyzwyczajać psa do dłuższego przebywania w aucie, albo wybierz prom.