Page 1 of 1

Problem z Virgin Media

PostPosted: 10 Feb 2012, 12:41
by kamila.zie
Witam, piszę bo może ktoś z Was również miał problem z ta firmą i potrafil go rozwiązać...
Mianowicie, w zeszłym roku założyliśmy sobie z chłopakiem internet z Virgin, pominę już fakt, że pierwsze trzy miesiące miałby być za 16f, a do płacenia przychodziły nam rachunki po 80, 60F..Ok, następne 9 miesięcy miały być po 21 funtów, rachunki-26F, wyszczególnione jest w rachunku ze dodatakowe 5 funtów płacimy za "charge for non direct debit payment or adjustment due to a fault or suspension". Problem w tym, że zleciliśmy to, żeby sobie sami pobierali kase z konta a może napisze tak, że zlecamy to telefonicznie co miesiąc bo te ciemne istoty nie potrafią tego wpisac w swój zaje.. system.
Za każdym razem przepraszaja ale sorry co nam po ich przeprosinach jak za to musze płacic??
Nawet dostaliśmy pismo z banku jakies 4 miesiące temu, że bedą nam pobierać co miesiąc pieniądze za internet..o co k.. chodzi bo ja juz mam dosyc wydzwaniania i tracenia kasy na telefony jak OSOBY po drugiej stronie telefonu są z ciemnej masy?? Miał ktoś podobną sytuacje?

Re: Problem z Virgin Media

PostPosted: 10 Feb 2012, 15:03
by mkw
Nie moge powiedziec o Virgin ani jednego dobrego slowa tak bynajmniej bylo w naszym przypadku.
Niestety bylismy z Virgin przez 1,5 roku i po jakim czasie zaczely sie problemy.
a to nie bylo neta, a to router. Jakos rozwiazywali te problemy na poczatku ale zaczelo sie jeszcze gorzej. Zaczelismy wiec naciskac o zerwanie umowy to co chwile cos wymyslali. Nie pomogly listy nie pomoglo pisanie do csi czy jakos tak to sie nazywa. Jakims cudem udalo sie zerwac umowe bo trafilismy po drugiej stronie na mila pania angielke a nie .........!
Umowa zerwana sky od pol roku ani jednego problemu. Siostra miala podobnie z Virgin od roku ze Sky zero problemow.
Wiem tez ze duza liczba osob jest zadowolona z Virgin takze decyzja nalezy do Ciebie.

Pozdrawiam

Re: Problem z Virgin Media

PostPosted: 10 Feb 2012, 18:01
by sandru$
kamila.zie, ja mam Virgin ponad rok i jakmam jakis problem dzwonie i rozwiazuja go w przeciagu dnia max. Jak nie mam neta z ich winy to kaze sobie to odliczyc od rachunku i tez nie ma problemu. A co do placenia sama mozesz dac zlecenie w swoim banku nie musisz do nich dzwonic co miesiac ustal kwote i dzien w ktory chcesz placic i juz.

Re: Problem z Virgin Media

PostPosted: 10 Feb 2012, 18:43
by ona79
Mam internet z Virgin od ponad 3 lat,w międzyczasie zmieniałam dom-nigdy żadnych problemów.Co miesiąc przysyłają wydruk o pobranej kwocie z konta-zawsze taka sama płatność,zgodnie z umową.Jakiś czas temu na całej mojej ulicy był problem z prądem-wyłączali,włączali,alarmy wyły a mój router poprostu się przepalił-jeden telefon do Virgin i za darmo przysłali mi nowy.Widać kamila.zie,masz pecha :( ,Co do dużo zawyżonych rachunków przez 3 miesiące,o jakich pisałaś-to już tylko Twoja wina,że ich nie wyjaśniłaś.Ja nigdy nie zapłaciłabym 80 czy 60 funtów zamiast,zgodnie z umową 16 funtów.Ja polecam Virgin,żadnych problemów.Może Ty poprostu masz problemy z językiem,dlatego musisz ciągle tam dzwonić.Poproś kogoś,kto to załatwi jednym telefonem :)

Re: Problem z Virgin Media

PostPosted: 10 Feb 2012, 19:14
by kamila.zie
problemów z językiem nie ma więc może to niestety po drugiej stronie telefonu nie potrafią zrozumieć języka angielskiego, jeżeli chodzi o to ze płaciłam 80 i 60 funtów to nie moja wina bo dzwoniliśmy tak juz kilka razy i za każdym razem mówią że to załatwią, zmniejszą kolejny rachunek ale tego nie robią!!Pracują tam ludzie niekompetentni i nie wiedzą chyba co maja robić, bo zazwyczaj nawet nie wiedzą co mają odpowiedzieć, gdy zadaje im się pytanie za co pobierane są dodatakowe pieniądze i nie jest to moja wina bo gdybym tego nie zaplaciła, dopłacałabym karę.
Poza tym prosiłam o opinie ludzi, którzy mieli bądź mają problem z virginem.
z góry dzięki.

Re: Problem z Virgin Media

PostPosted: 10 Feb 2012, 22:38
by piopaw
Ja już sobie powiedziałem ze nigdy więcej virgin.
Ma teraz z O2 internet i wszystko jest ok. Jak ktoś jeszcze ma telefon komórkowy w O2 to polecam.
A jak ktoś chce mieć jeszcze telewizje i internet to znowu Sky.
Takie jest moje zdanie.

Re: Problem z Virgin Media

PostPosted: 10 Feb 2012, 23:08
by lemon
Każdy ma odmienne zdanie… więc subiektywnie powiem że ja osobiście mam kontrakt z virgin od 2007 roku i raczej nie było problemów, nawet podczas dwóch przeprowadzek. Wiem że najtaniej sprawa wygląda w pakietach, ja np. płacę 28 poundów miesięcznie za 20GB Internet, telewizje i telefon stacjonarny. Kiedy w zeszłym roku kupiłem polską telewizję myślałem o zmniejszeniu mojego pakietu virgin do pakietu bez TV, jednak wtedy opłaty wychodziły wyższe :D . Tak więc sprawa do przemyślenia. Ostatnio otrzymałem telefon że w lipcu mój Internet zostanie podwojony za darmo czyli będzie przyspieszony do 40gb w tej samej cenie. Mając telefon z virgin nie płace też za kontakt z nimi kiedy mam pytania lub wątpliwości- a to istotne bo nieraz rozmowa się przedłuża. Kiedy przerywało mi sygnał pewnego dnia zadzwoniłem i poprosiłem o wymianę modemu- dwa dni później otrzymałem nowy modem kurierem. Ponadto mam osobna umowę na telefon kom. za który płacę 7poundów miesięcznie (dwie godziny darmowych rozmów+ 1gb internet)- więc chyba jest ok :grin:

Re: Problem z Virgin Media

PostPosted: 12 Feb 2012, 19:55
by Hunteros30
To powiem wam że ja też miałem kłopot z tym dostawcą. Skorzystałem z oferty takiej , która mówiła że osoba polecająca zarobi na poleceniu a ja będę miał korzystne ceny. kontrakt podpisany, instalacja i router w domu, internet chodził miesiąc a po miesiącu umowa miała przejść na mnie. i nic się nie wydarzyło , gdy sie upomniałem o umowę na mnie powiedziano mi że mam dostarczyć potwierdzenie adresu, zaświadczenie z pracy i jakieś 2 rachunki. wszystko dostarczyłem a oni zażyczyli sobie 250Funtów za aktywację usługi. Gdy zadzowniłem usłyszałem że jestem z Polski i mieszkam w uk 1,5 roku a to za mało by podpisać kontrakt. Stwierdziłem że nie zapłacę i proszę rozwiązać umowę. czyli teraz umowa rozwiązana, router został i nie mam zamiaru z tymi oszustami mieć nic wspólnego. Po 2 miesiącach zadzwonił gość z przeprosinami bo nie omieszkałem wcześniej wysłać listu do virgina nazywając ich rasistami i oszustami w tymże liscie. Facet stwierdził że obniżyli dla mnie kaucję do 150funtów, stwierdziłem że to żart i jak mają zamiar mnie nękać to proponuję tego nie robić. Rozłączył się i od tąd mam spokój. teraz mam neta z talk-talk. do skype i email wystarczy a co najważniejsze mam do Polski darmowe na stacjonarne więc mi się opłaca. :idea::

Re: Problem z Virgin Media

PostPosted: 12 Feb 2012, 20:39
by malaroksi
Ja też jestem kilka lat z Virginem i kiedy cokolwiek jest załatwiane telefonicznie musimy to korygować więc teraz już wszystko załatwiam online . Gdy się przeprowadzałam to nawet online przeniosłam się na nowy adres bo inaczej nawet w tak prostej czynności była by kolejna klapa , fakt jest taki że mają bałagan i nikt nic nie wie, jak coś dostają na piśmie to jest trochę lepiej...